loading...
آندروید چهار
جستجو در مطالب وبلاگ آندروید 4 و شهر ترفند
Loading
ایمیل :

با عضویت در خبرنامه وبلاگ جدید ترین مطالب را در ایمیل خود دریافت کنید


پسورد تمامی فایل ها در صورت وجود :

android4.rozblog.com

امیر رضا محمدی بازدید : 307 چهارشنبه 28 تیر 1391 نظرات (1)

برای وبلاگ آندروید4 به چند تا نویسنده نیاز دارم که وبلاگو آپدیت کنه

هر هفته حد اقل 5 مطلب باید بزاره و یه بنر هم میتونه به وبلاگ بزاره

  • موضوعات :
  • اخبار آی تی
  • اخبار آندروید
  • دانلود نرم افزار و بازی آندروید
  • آموزش های آندرویدی
  •  و ....

آموزش های لازم رو هم خودم میدم

برای در خواست لطفا در همین پست نظر خصوصی بدید.

امیر رضا محمدی بازدید : 342 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (1)

http://android4.rozblog.com/

بالاخره انتظارها به پایان رسید و نسخه ۲۰۱۱ این بازی گرافیکی تر و واقع گرایانه تر از همیشه برای سیستم عامل آندروید منتشر شد! گرافیک بی نظیر و زیبای این نسخه یکی از این ویژگی هاست که در حین بازی  بازیکن را کاملاً مجذوب خود می کند. تقوبت هوش مصنوعی فوق العاده و پیشرفته بازی علی الخصوص در بخش داوری، گیم پلی عالی، دارا بودن لیسانس  کاپ های معتبر EUFA و Champions League و Super Cup باشگاههای اروپا و لیگ Copa Libertadores و حرکات تکنیکی جدید ، حرکت کردن طبیعی تر و … از ویژگی های این بازی فوتبال است. Pro Evolution Soccer 2011 v1.0.1 را با لینک مستقیم از سایت آندرویدیها دانلود کنید.

امیر رضا محمدی بازدید : 804 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

مشخصات دیکشنری:

  • مخصوص سیستم عامل آندروید 2.1 به بالا
  • امکان تلفظ لغات انگلیسی
  • امکان جستجو به صورت آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) در دیکشنری.
  • نصب دیتابیس اصلی روی SD Card یا حافظه خارجی تلفن همراه
  • دارای دیکشنری شخصی (با امکان دریافت فایل پشتیبان)
  • امکان کپی از بخش یا تمام متن معنی با کلیک بر روی معنی لغت
  • تلفظ متن دلخواه کاربر
  • فرم ارتباط با ما
  • و ...  .

 

امیر رضا محمدی بازدید : 343 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (1)

اندرويد كه داراي منوهاي بسيار زيبا و تم فوق العاده مي باشد اما باز نيز تم هاي جديدتر و شيك تر و به روز تر براي اين دسته گوشي ها ارائه مي شود.تم مورد علاقه خود را در پك گلدن مكس آندرويد بيابيد و گوشي خود را دگرگون كنيد.مجموعه 16 عدد تم بسيار زيبا با گرافيك و طراحي حيرت انگيز كه با نرم افزار Go Launcher EX قابل استفاده مي باشند.دانلود و نرم افزار مورد نياز در ادامه مطلب آماده دانلود مي باشد.

android4.rozblog.com

امیر رضا محمدی بازدید : 353 شنبه 10 تیر 1391 نظرات (0)

یکی از محبوبترین نرم افزارهای خانه آندروید GO Launcher EX 3.05 Final می باشد. اگر محیط آندرويد خود خسته شده ايد و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ خود را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید!! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.در اين بسته چندين تم نيز بصورت پيش فرض قرار گرفته است كه مي توانيد تم هاي بيشتري را دانلود كنيد و به آن اضافه كنيد.

امیر رضا محمدی بازدید : 2981 جمعه 09 تیر 1391 نظرات (1)

خب همینطور كه می دونید نرم افزار های جاوا یكی از بیشترین نرم افزارهای مورد نیاز برای گوشی ها می باشد كه خیلی هاشون از نون شب واجب تره (مخصوصاً مسنجر). خب یكی از مشكلاتی كه بیشتره كسانی كه گوشی با سیستم آندرویید دارن از جمله Sony Ericsson : XPeria X10 - Motorola : Milestone , Dext MB220 - HTC : Hero , Magic , Tatto , Dream , G1 - Samsung : I5700 Galaxy Spica , I7500 Galaxy , T939 Behold2 , I6500 Saturn - Acer : Liquid - LG : GW620 - T-Mobile : G2 Touch , Pulse , MyTouch 3G - Dell : Mini 3iX - Philips : -  V808 , V900 - Huawei : G6600 نصب جاوا بر روی گوشی هست. ما در این تاپیك این كار را به ساده ترین روش توضیح می دهیم.

البته این در همه سایت ها وجود دارد با این تفاوت که لینک دانلود از سایت با ترفندی مستقیم خواهد شد.

امیر رضا محمدی بازدید : 248 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

به نظر می رسد پس از عرضه دوربین های فیلمبرداری سبک وزن پوشیدنی با کیفیت از شرکت های مختلف، سونی هم به فکر افتاده که از این قافله عقب نماند و روز گذشته اولین تصاوری از دوربین فیلمبرداری فوق سبک HD خود را منتشر کرد. این دوربین کوچک علاوه بر ضبط فیلم های اچ دی و عکس های با کیفیت، دارای محفظه ضد آب و ضد ضربه ای هم هست که می توان آن را بر روی کلاه ایمنی نصب کرد.

از امکانات فنی این دوربین فیلم و عکس برداری می توان به تکنولوژس لرزه گیر تصاویر SteadyShot و لنز کارل زایس با زاویه کاملا باز اشاره کرد.

سونی در پست وبلاگش درباره این دوربین می گوید:

قلب مان می تپد، خون مان به جریان افتاده است، آدرنالین مان بالا رفته است. دلیل آن هم نوع جدیدی از دوربین های پوشیدنی HD سونی هستند که می توانند برای ضبط تصاویر از زاویه دید شما ( POV ) در ورزش ها، فیلم ها و حتی گردش های تفریحی تان به کار روند. این دوربین کوچک و سبک از فناوری هایی چون لرزش گیر تصاویر SteadyShot، سنسور تصویر Exmor® R CMOS و لنز های زاویه باز Carl Zeiss® Tessar بهره خواهد برد.

و البته به جز تعدادی عکس که در ادامه مطلب آنها را خواهید دید، چیز بیشتری درباره این دوربین اعلام نشده است و همچنان باید منتظر خبرهای تیم تحقیق و توسعه سونی بمانیم.

امیر رضا محمدی بازدید : 304 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

به نظر همین دیروز بود که همه برای ارایه بستنی حصیری (ICS) هیجان زده بودند و سر و دست می شکستند. حالا حدود یک سال گذشته است و گرچه هنوز هم ابزارهای زیادی به ICS مجهز نشده اند، اما آمارهای کلی بسیار برای گوگل خوشحال کننده است. بر طبق آمار تاکنون ۴۰۰ میلیون اندروید فعال شده است و هر روز یک میلیون هم به آن اضافه می شود. این در مقابل آمار سال قبل که ۱۰۰ میلیون بود، پیشرفت بزرگی محسوب می شود. با کمی تقسیم به عدد ۱۲ فعال سازی در هر ثانیه می رسیم.

 

 

امیر رضا محمدی بازدید : 215 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (1)

 

گوگل امروز در کنفرانس توسعه دهندگان شگفتی ساز بود و سعی کرد همه را با ارائه های متفاوتش هیجان زده کند. یکی از این ارائه ها، معرفی عینک گوگل توسط سرگئی برین بود، عینکی که گوگل سالهاست بر روی توسعه آن تحقیق می کند.

عینک محبوب گوگل که بر روی چشم یک چترباز قرار داشت و صحنه سقوط آزاد او را از هواپیما تا سقف محل برگزاری مراسم به صورت زنده و بدون اختلال پخش کرد. لحظاتی که هیجان حضار در سالن را در پی داشت و پس از فرود چتر باز بر روی سقف محل برگزاری، تعدادی دوچرخه سوار که آنها هم عینک گوگل را بر چشم داشتند به وی پیوستند و همگی آنها راهی سالن برگزاری مراسم شدند. در واقع سرگئی تلاش کرد که نشان دهد که گوگل گلاس می تواند در تمامی لحظات به همراه شما باشد و حتی حساس ترین صحنه ها را برایتان ثبت کند. لحظاتی که تا کنون در دنیای واقعی از ثبت شان عاجز بودید، اکنون دیگر در دفترچه خاطرات دیجیتال شما توسط عینک گوگل ثبت خواهند شد.

امیر رضا محمدی بازدید : 225 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

بنیاد موزیلا به تازگی آپدیت جدیدی را برای مروگر محبوب خود یعنی Firefox بر روی دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل اندروید منتشر کرده است. این آپدیت جدید ، قابلیت هایی را که چندی پیش در نسخه آزمایشی این مروگر وجود داشت را به نسخه ای رسمی تبدیل کرده است. این مرورگر هم اکنون در Google Play قابل دریافت است. انتشار این آپدیت بهانه ای شد تا ما به بررسی نقاط ضعف و قوت این مروگر بر روی اندروید بپردازیم.

امیر رضا محمدی بازدید : 171 پنجشنبه 08 تیر 1391 نظرات (0)

هفته گذشته شرکت موزیلا طی یک توییت خبر از ارائه قابلیت های جدید و بهبودهایی در نسخه جدید فایرفاکس برای سیستم عامل آندروید داده بود که البته به جزئیات آن اشاره ای نکرد . اما امروز موزیلا نسخه ۱۴ فایرفاکس را برای آندروید عرضه کرد نسبت به نسخه های قبلی سریع تر و قدرتمندتر ظاهر شده است . با گویا آی تی همراه باشید تا نگاهی به نسخه آندرویدی و جدید فایرفاکس …….

 

امیر رضا محمدی بازدید : 1399 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

این برنامه برای بعضی از برنامه های که به برنامه های نوشتار به گفتار نیاز دارند لازم است مانند sanity

موتور تکلم آندروید.

برای فعال کردن آن باید این مسیر را طی کنید:
۱- منو > تنظیمات > ورودی و خروجی صوتی > تنظیمات تبدیل متن به صوت
۲- چک زدن eSpeak TTS
۳- تنظیم موتور پیش‌فرض به eSpeak TTS

دانلود در ادامه مطلب

امیر رضا محمدی بازدید : 392 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

http://qr-code.ir/qr-code.php?d=http%3A%2F%2Fandroid4.rozblog.com&e=L&s=5

حالا این شکل چی هست ؟

QR Code مخفف عبارت انگلیسی (Quick ResponseCode) به معنی (کد پاسخ سریع) ، نوعی رمز ماتریسی هست که به اون بارکد دوبعدی هم گفته میشه . این بارکد متشکل از نقطه های مربعی سیاه و سفید هست که در کل ، یک شکل مربعی مثل شکل بالا رو میسازن .

این نقطه ها بر اساس الگویی استاندارد (ISO/IEC 18004:2006) طراحی میشن که محتوی اطلاعاتی مثل آدرس وبسایت های اینترنتی ، یک متن کوتاه و یا یک شماره تلفن یا متن یک ام سم اس هستند ، ظرفیت این نوع بارکد ها حداکثر 7,089 کاراکتر و حداقل 1,817 کاراکتر هست و در چهار سایز از کوچیک تا خیلی بزرگ تعریف شدن که در فشرده ترین حالت 21*21 پیکسل و حداکثر در 177*177 پیکسل تعریف شدند .

اما نحوه استفاده در آندروید :

برای استفاده از ای کد ها شما باید یک برنامه بارکد خوان به گوشی آندرویدی خود نصب نمایید.

برای این منظور اینجا را کلیک نمایید.

 

امیر رضا محمدی بازدید : 14558 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (1)
منشي تلفني براي اندرويد توسط نرم افزار Sanity Donate v2.12 كه يك منشي  تلفني همكاره و قدرتمند مي باشد كه با استفاده از آن برروي گوشي خود ديگر نياز به تست هيچكدام از نرم افزارهاي منشي جديدي را نداريد چون برنامه Sanity Donate v2.12 از همه جهت بسيار مناسب مي باشد.قابليت هاي ديگر در برنامه سانيتي وجود دارد كه بايد در هنگام كار كاردن با آن متوجه شويد.
قابلیت های نرم افزار منشي آندرويد :

ضبط نامحدود مکالمات در فرمت های MPEG4 , 3GPP , AMR
اعلام نام تماس گیرنده یا فرستنده پیامک با استفاده از برنامه TTS
مسدود کردن تماس ها و پیامک های ناخواسته با تنظیمات مختلف
پاسخ خودکار به تماس ها یا همان منشی تلفنی با تنظیمات مختلف
تنطیمات برای تماس های فوری
خاموش و روشن کردن خودکار هندزفری زمانی که گوشی از گوش دور یا نزدیک باشد.
روشن کردن خودکار هندزفری بلوتوث برای زمان مشخص
تعیین زمان برای حالت های silent , airplane

توضیحات تکمیلی را در نارنجی بخوانید.


برای استفاده از این نرم افزار باید موتور تکلم روی گجت آندرویدی خود نصب نمایید.

بدین منظور اینجا را کلیک کنید

امیر رضا محمدی بازدید : 281 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (0)

بارکد محصولات را اسکن کنید به جستجوی قیمت ها و نظرات دیگران بپردازید. همچنین می‌توانید به اسکن ماتریس‌های داده‌ای، QR Codeهای شامل نشانی‌های اینترنتی، اطلاعات تماس و غیره بپردازید.
آشنایان، برنامه‌ها و آدرس‌های دلخواهتان را از طریق QR Code با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این امکان دلیل اصلی درخواست دسترسی‌های بیشتر برنامه است.

دانلود در ادامه مطلب

امیر رضا محمدی بازدید : 657 چهارشنبه 07 تیر 1391 نظرات (1)

وب‌استور بازار با نام کافه بازار برای مرور راحت‌تر فهرست برنامه‌ها و بررسی توضیحات آنها راه‌اندازی شده است. برای دانلود از طریق وب‌استور باید از بازار نسخه ۱ به بعد استفاده کنید.

۱- در برنامه بازار بر روی عکس دوربین کلیک کنید.
۲- اگر برنامهٔ بارکدخوان نصب نباشد به طور خودکار به صفحه نصب این برنامه هدایت می‌شوید. این برنامه را نصب کنید.
۳- با کلیک بر روی دوربین، دوربین دستگاه شما روشن می‌شود. آن را بر روی QR Codeی که روی صفحات کافه بازار قرار دارد نگه دارید تا برنامه مورد نظر شما بر روی گوشی پیدا شود.

حال می‌توانید به راحتی برنامه مورد نظرتان را نصب کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 413
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 66
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 555
  • بازدید سال : 9,777
  • بازدید کلی : 132,231